مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 15:252017-10-20فرهنگي

فیلم برگزیده لوکارنو و مستندی با حضور شهبازیان در "سینما حقیقت"


فیلم برگزیده جشنواره لوکارنو و مستندی از همکاری وحید موساییان با فریدون شهبازیان در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درمی آید.

- فیلم برگزیده لوکارنو و مستندی با حضور شهبازیان در "سینما حقیقت" فیلم برگزیده جشنواره لوکارنو و مستندی از همکاری وحید موساییان با فریدون شهبازیان در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، در هفتادمین دوره جشنواره بین المللی لوکارنو که اواخر مردادماه در کشور سوییس برگزار شد، مستند خانم فانگ Mrs.

Fang تولید مشترک کشورهای چین [هنگ کنگ] و فرانسه به کارگردانی وانگ بینگ Wang Bing، بعنوان اولین فیلم مستند برنده ی پلنگ طلایی این جشنواره معتبر سینمای جهان معرفی شد.

در خلاصه موضوع مستند 85 دقیقه ای خانم فانگ آمده است: فانگ ژیو یینگ 67 ساله از بیماری آلزایمر رنج می برد و به آرامی می فهمد که زندگی اش رو به پایان است.

فیلم در یک روستای آرام در جنوب چین، با احساسات زنی که در حال مرگ است و خویشاوندان و همسایگانش برای دیدار آخر دور او جمع شده اند، روایت می شود.

وانگ بینگ که بیشتر با فیلم های مستند سه خواهر (2012)، مرد بی نام (2010)، تانگ و پول تلخ ( 2016) شناخته شده است، سبکی مشاهده گر، مستقیم و سینماحقیقت گونه دارد و با کمترین دخالت در موضوع، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم برگزیده لوکارنو و مستندی با حضور شهبازیان در "سینما حقیقت"

فیلم برگزیده لوکارنو و مستندی با حضور شهبازیان در "سینما حقیقت"